ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE v lázních

Co Vás čeká:

Práce v rámci ředitelství společnosti na sekretariátu generálního ředitele. Agenda sekretariátu, metodické vedení recepce ředitelství, itinerář schůzek ředitele společnosti, vyřizování korespondence, správa datových schránek, příprava podkladů k jednání, pořizování zápisů z porad, práce s Intranetem (zveřejňování dokumentů, úprava databáze kontaktů). Dále spolupráce s marketingovým oddělením, kooperace na eventech (Zahájení lázeňské sezóny, Reprezentační ples lázní apod.)

Jaké znalosti a dovednosti jsou důležité:

Ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru. Profesionální přístup, komunikativnost, korektní a vstřícné chování a vystupování. Pokročilá znalost práce na PC. Časová flexibilita.

Výhody, které byste mohl/a mít:

Znalost německého nebo anglického jazyka v ústním i písemném projevu, praxe na podobné pozici.

Co Vám můžou Léčebné lázně Jáchymov nabídnout:

Práci u stabilní společnosti s garancí vyplácení mzdy v termínu, odpovídající mzdové ohodnocení, možnost profesního vzdělávání, personální stravu za zvýhodněné ceny, možnost výměnných rekreací zaměstnanců s jinými lázněmi po celé ČR a další benefity dle kolektivní smlouvy.

Datum nástupu:
  • ihned nebo dle dohody

V případě zájmu pište na: nabor@laznejachymov.cz

Zřizovatelé

Partneři