CzechInvest připravil další webinář ze série Business shaker.
Tentokrát na téma marketing a komunikace. Je marketingová komunikace bez reklamy v 95 procentech případů vyhozená energie? Víš, kde jsou slabá místa tvé komunikace na sociálních sítích a zajímá tě, jak nepropálit čas a peníze?
Sociální sítě v současnosti nabízejí spoustu možností, jak je firmy mohou využít, aby oslovily svou cílovou skupinu. Na workshopu se společně podíváme na tři oblasti, které ti pomůžou se správným rozhodováním v oblasti marketingových a komunikačních mixů. Probereme myšlenkové či faktické chyby, které se v komunikaci k zákazníkovi opakují.
Workshop se koná 15. dubna 2021 online od 16:00 do 17:30 hodin.
Program:
- Probereme, koho, jak a s čím chceš oslovit (očekávání, cíle, volba kanálů Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn).
- Ukážeme ti, jak funguje na sociálních sítích organický zásah vs. reklama.
- Prozradíme triky, jak pracovat s Přehledy pro okruhy uživatelů (Audience insights) nebo Google a Facebook analytics.
- Prozradíme, kde jsou rozdíly v rámci AIDA a STDC levelů publika.
- Vysvětlíme důležitost plánování a vyhodnocování (KPIs, volba metrik).
- Poradíme, jak na zákaznickou péči vs. community management, tedy jak budovat dobrou zkušenost.
Více informací a registrace zde.
Pořadatel: CzechInvest