Co Vás čeká:
Práce v rámci ředitelství společnosti na sekretariátu generálního ředitele. Agenda sekretariátu, metodické vedení recepce ředitelství, itinerář schůzek ředitele společnosti, vyřizování korespondence, správa datových schránek, příprava podkladů k jednání, pořizování zápisů z porad, práce s Intranetem (zveřejňování dokumentů, úprava databáze kontaktů). Dále spolupráce s marketingovým oddělením, kooperace na eventech (Zahájení lázeňské sezóny, Reprezentační ples lázní apod.)
Jaké znalosti a dovednosti jsou důležité:
Ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru. Profesionální přístup, komunikativnost, korektní a vstřícné chování a vystupování. Pokročilá znalost práce na PC. Časová flexibilita.
Výhody, které byste mohl/a mít:
Znalost německého nebo anglického jazyka v ústním i písemném projevu, praxe na podobné pozici.
Co Vám můžou Léčebné lázně Jáchymov nabídnout:
Práci u stabilní společnosti s garancí vyplácení mzdy v termínu, odpovídající mzdové ohodnocení, možnost profesního vzdělávání, personální stravu za zvýhodněné ceny, možnost výměnných rekreací zaměstnanců s jinými lázněmi po celé ČR a další benefity dle kolektivní smlouvy.
Datum nástupu:
- ihned nebo dle dohody
V případě zájmu pište na: nabor@laznejachymov.cz