Střední škola logistická Dalovice, příspěvková organizace

Hlavní 114/29, Dalovice, 36263
+420 353 224 830

https://www.logistickaskola.cz/

Jsme:
  • certifikovaná instituce: Škola doporučená zaměstnavateli,
  • státní škola rodinného typu se zachováním náročnosti a kvality,
  • široké zaměření oborů = široké uplatnění absolventů podle potřeb trhu,
  • polytechnické a obchodně-ekonomické zaměření oborů,
  • obory s maturitou i výučním listem, vhodné pro dívky i chlapce,
  • 11 tříd denního studia (celkem cca 300 žáků), 23 kmenových učitelů (kvalifikovanost vyučujících 95%),
  • umístění školy v malebném nově zrekonstruovaném zámečku (kulturní památka) v klidném prostředí zámeckého parku,
  • klidné a přátelské prostředí s možností individuálního přístupu,
  • podpora nadaných žáků i žáků se speciálními vzdělávacími potřebami,
  • benefitní systém ,,Proč studovat u nás"
  • modulární vyučování (systém standardů, kreditů a ocenění - každý může být úspěšný),
  • úzká spolupráce s partnerskými firmami v ČR i zahraničí,
  • úspěšná projektová činnost školy - nabídka stáží a výměnných pobytů pro žáky a vyučující, modernizace vybavení učeben.
Školní dvanáctero aneb kam směřujeme:
  1. Každý student může být úspěšný. Jsou vytvořeny rovné příležitosti.
  2. Student zná na začátku školního roku pravidla vyučování (co-kdy-proč-jak) - intranet - učební plány, moduly, infolisty.
  3. Výuka má nové pestré metody a formy práce s důrazem na činnost studentů.
  4. Informační technologie prostupují výuku, domácí přípravu, hodnocení, komunikaci a prezentaci školy. Systém tvoří: On-line Katedra a docházková karta, Intranet, Moodle, infotelevize.
  5. Student přebírá aktivitu a spoluzodpovědnost za výsledky své práce.
  6. Jsou hodnoceny nejen znalosti, ale dovednosti a postoje studentů, tzn. celkové kompetence.
  7. Kvalitu  žákovských činností zajišťují standardy, které učitelé vytvořili.
  8. Silnou motivační složku tvoří kreditní body, které student získává nejen za prospěch, docházku a chování, ale i za veškeré školní a mimoškolní (nadpředmětové) aktivity.
  9. Sebehodnotící list s výsledným počtem kreditů je podkladem pro umístění v celoškolním databázovém přehledu, tzv. žebříček úspěšnosti.
  10. Tento žebříček úspěšnosti je podkladem pro ocenění: Nejlepší třída školního roku, Nejúspěšnější desítka studentů za školní rok, Nejúspěšnější žák třídy za školní rok, Superstudent školního roku. Ocenění je vázáno na vydání certifikátu, zveřejnění a finanční ohodnocení.
  11. Student vede Osobní portfolio od 1. ročníku, sleduje svůj vlastní rozvoj.
  12. Student je součástí celkové kultury školy (důraz na etické chování, estetiku, tradici).

Zřizovatelé

Partneři